Om mig
Startsidan

VÅR! <3

Publicerat: 2010-03-09 | 13:43:08   
Linda ♥ det här vädret!

Min dag började 06.10 imorse av att alarmet ringde. Upp och hoppa, iväg till jobbet. Det var lite kallt faktiskt, tror till och med jag hade vantar på mig. Jobbet gick super, som vanligt. Vid halv ett fick jag knalla hem i solskenet, fan va skönt det var!

Nu ska jag faktiskt sätta igång och städa, det kanske är vårstädningskänslor  jag har fått? Jag brukar aldrig, ALDRIG vara sugen på att städa, men idag är jag det. (:

Kanske, om jag har tur så hjälper P mig, man vet aldrig. (:





De här paltorna drömmer jag om idag. Synd att man inte har smala ben alltså, jeansshorts är faktiskt snyggast på smala ben. (:

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback