Om mig
Startsidan

Hello mina fågelungar

Publicerat: 2010-03-03 | 22:03:28   
Ni gapar efter mera, jag som är fågelmamman spyr ut och ni får njuta. Haha, värsta poeten!

Jag är glad! Hela tiden, varje dag, och det är skönt. Solen skiner när jag vaknar, jag får en god morgon-puss och allt är så mysigt. (:

Jag och P tänkte ta en skön promenad i solen idag, men när vi väl kom ut så gick solen i moln och det blåste som fan, så det blev inte riktigt så skönt. Vi tog en promenad iaf, jag lämnade betyg till bemanningen och sen gick vi en sväng på byn. Jag skulle hämta pengar på busskiosken, men beloppet var för högt så dom kune inte lösa in den där utbetalningslappen, så vi fick bege oss till Avesta. Fast först hem till Martina och kidsen för att fjäska till oss bilen. ;) haha. Jag tror att P har blivit barnens nya favorit. Dom vågar inte säga så mycket, men dom stirrar på honom. Eller ja, L kan ju inte säga så mycket iofs.. Men M, hon tyckte att dom skulle fika idag. Hon och P alltså. (: Sötast i världen är hon! (:




Vi gjorde hemmagjord pizza idag, blev hur god som helst! (:


Nu är det dags för lite True Blood. Lateeeer. (:

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback