Om mig
Startsidan

Vaaaarföööör?

Publicerat: 2010-01-21 | 16:07:23   
Varför är det så tråååkigt att städa? Är det bara för att det är nödvändigt?

Kanske för att jag är så dålig på att städa. Typ när jag ska plocka undan på ett ställe, så flyttar jag sakerna till ett annat ställe. När jag sen kommer till det stället så får jag ju liksom börja om. Haha. Så är det när man bor i en etta. Jag har fan inte plats för alla saker. Känner att jag liksom har vuxit ur den här lägenheten, jag vill ha en tvåa. Fast det är iofs mycket jag vill, men jag gör inte så mycket åt saken så jag får skylla mig själv.

Hittade ett par sjukt fina bild på M när jag kollade igenom mina bilder härom dagen.




Martina, kommer du ihåg när hon var lika liten som nasse?!





Det här är en av de finaste bilderna jag har på skruttan.
Och hon är verkligen världens coolaste unge, utan tvekan. ♥

Kommentarer
Postat av: robyn

haha :D:D

vadå rooosa? :o

2010-01-21 @ 19:15:39
Postat av: Martina

Men ÅÅÅÅHHHHHH lilla skruttan, shit har hon varit sådär liten?! Kan inte fatta att hon blir 3 år i maj!!!!

2010-01-21 @ 21:05:06
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback