Om mig
Startsidan

Ögon- och örongodis

Publicerat: 2010-01-23 | 20:22:00   
Dans och uppträdanden är min kopp te idag. Jag har mina tre favoritklipp, som jag kan kolla på hur många gånger som helst, dom är fortfarande lika grymma. Sååå vi kör en liten lista.

Och JA MAMMA, DU MÅSTE KOLLA!! Haha.


3.




Jag tycker sånt här är grymt. Lite häftigt att dom knåpade ihop det här på typ en halv dag, efter att M.J hade dött.


2.



PINK. Hur tuff kan man bli? Hon är så jävla grym. Hur många kan dingla i en trapets och fortfarande sjunga bra liksom?


1.



Oprah did it again! Haha. Det här är garanterat ett feelgood-klipp. I love it!
(Ni som är otåliga får klicka er fram till 1,40 ungefär, då börjar uppträdandet.)

Kommentarer
Postat av: H a n n a & L i n a

haha, den första är ju fan bäst! fin blogg!

2010-01-24 @ 18:28:46
URL: http://hannaochlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiin blogg!



händer idag då ?

kram

2010-01-29 @ 13:40:58
URL: http://lackii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är denna blogg på väg att utgå??? Du måste skärpa dej!!!!



Boberg

2010-02-01 @ 14:40:56
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback