Om mig
Startsidan

870526 
Det...

Publicerat: 2010-01-22 | 00:40:42   
0a454144ba871bb910170b642925d2b1.png

Kolla varifrån!

Det här med tankar. 
Tankar kan vara roligt, tankar kan vara bra, tankar kan vara underbara. Tankar kan också vara hemska, tankar kan vara förödande. Vad gör man när tankarna tar över? Alltså.. Jag kan bli manisk ibland, då sitter jag och tänker på samma sak hela tiden, till slut har jag förstorat allting så det bara är en enda stor sörja. Det behöver inte va så farligt från början. Tex uppkörningen. Klart man är nervös, men jag tar det till en helt annan nivå. Jag ser framför mig hur jag kör på barn, krockar med diverse saker och massa sånt skit. Till slut vill jag inte köra upp. Jag är livrädd nu. Fast jag vet egentligen att inget sånt kommer hända. (okej, man ska aldrig säga aldrig..) Det är ganska irriterande ibland iallafall. Nog om det. :) 

Jag har fastnat för gravidbloggar. Alltså gravida tjejer som bloggar. Fast helst vill jag hitta en blogg som är precis i början av graviditeten, jag har inte hittat nån sån än. Jag tror att den biologiska klockan i mig tickar lite. Jag brukar få såna här perioder ibland. Lugn mamma, det går över snart. Du har nog med barnbarn för tillfället. ;)


Kommentarer
Postat av: robyn

älskar också gravidbloggar! har du några bra tips? puss

2010-01-22 @ 14:51:55
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback