Om mig
Startsidan

Yes madame!

Publicerat: 2010-02-14 | 14:04:43   
Jag har fått order av Maria att blogga mera! Det ska bli, damen! Fast jag hoppas du förstår att jag inte har så mycket att skriva om.. Haha. Jaha, vi tar en liten recap av dagen än så länge då.

06.00 skrek väckarklockan att jag skulle upp och hoppa. Sagt och gjort, jag har inget minne av morgonen men jag antar att allt gick som smort. Jag var på jobbet ganska tidigt i dag, 06.45. Helt otroligt! Jobbet flöt på riktigt bra, helt plötsligt var klockan 13.00 och jag fick knalla hem. Fast jag gick inte hem, jag mötte upp morsan, brorsan, Martina och barnen ute på byn, och kollade lite på Engelbrektsloppet. I typ 10 minuter, för det va helt värdelöst.. Fast det var riktigt skönt ute, för solen lyser och värmer så härligt idag. Jag får nästan lite dåligt samvete när jag sitter här, men jag orkar verkligen inte göra nånting. Dessutom är det snart dags för jobb igen.

ÅÅÅÅH jag längtar sååå efter sommaren! Blir väl så när solen visar att den verkligen existerar antar jag.
En bil skulle jag också vilja ha, men det är väl bara att fortsätta drömma.

Nu ska jag iaf vila lite. Fred!

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback