Om mig
Startsidan

Skärpning.. Igen..

Publicerat: 2010-02-08 | 22:58:04   
Som Kicki kommenterade, det blev inte mycket fart här.
Jag har hamnat i en sån där svacka igen, där tillochmed stirra på blommor som växer är roligare än att blogga. Haha.
Dessutom tar det där jävla körkortet upp mycket tid, jag bara kuggar och kuggar och blir mer förbannad för varje gång. På torsdag är det dags igen, tredje gången gillt! Nu ska jag fan klara det!

Mitt underbara besök är fortfarande kvar, och jag vill inte att han ska åka hem. Då får jag sådär tråkigt igen. Jag har blivit van att ha någon här, så det blir ju konstigt att vara ensam igen.

Imorgon ska jag följa med Lollo till Falun, det ska bli riktigt kul. (: Jag måste gå upp 06, men det är det värt, helt klart. Lite Lollo-tid tackar man aldrig nej till liksom. Det har varit lite dåligt med sånt på sista tiden, och det krossar mitt hjärta. Det ska vi ändra på, eller hur gumman? ♥

Nu ska jag mysa ner mig i sängen. Godnatt. (:

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är förlåten, håller tummarna att det ska gå bra och passa på att mysa. :)

2010-02-09 @ 06:49:33
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback