Om mig
Startsidan

I'm aliiiive!!

Publicerat: 2010-02-19 | 18:10:13   
Nu får ni inte skälla på mig, jag har faktiskt ett legitimt skäl till att jag inte har bloggat, jag har nämligen varit sjuk. Det var inte roligt ska jag säga er, men vi behöver inte gå in på detaljer.

Nu är jag up and running igen iallafall, jag har jobbat idag. Det var faktiskt riktigt skönt! Har blivit bokad för jobb hela helgen plus måndag också, det behövs kan jag lova!
Efter jobbet så bjöds det på kaffe hos brorsan & co. Riktigt trevligt hade vi. (: Sen råkade det bli så att jag blev Martinas privatchaffis, mitt i snöstormen. Jag kan nu helt ärligt säga att JAG HATAR SNÖ! Haha, folk kan fan inte köra bil i snöstorm, och jag är nog en av dom.. (: Fast Martina sa att det gick bra, men jag var inte riktigt nöjd med min insats. Men det kommer, jag är inte orolig.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ingen P kommer idag heller. :( Det kan jag iofs förstå när jag ska jobba hela helgen. Stackaren vill väl inte sitta här helt ensam. Jag ska försöka locka hit honom på måndag.

Nu blir det väl en film eller något, jag vägrar ge mig ut i det här jävla vädret, dessutom börjar jag 07 imorgon.

Peace!

Kommentarer
Postat av: robyn

jaaa! det känns bra som fan baby!

2010-02-20 @ 18:07:19
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du ska ju vara bättre än mig på att blogga!! :(

2010-02-24 @ 09:10:07
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback