Om mig
Startsidan

SPIRIT

Publicerat: 2010-04-08 | 00:28:28   
Ohmygosh, jag bloggar idag igen! Har jag feber? Är jag sjuk? Svar: Nej. Jag är bara bloggsugen. (:

Dagen har gått i ett kan man säga. 06.30 slog jag upp de trötta ögonen och gjorde mig i ordning. Tog morgonciggen och blev lite människa. Det finns inte mycket som toppar dagens första cigg alltså. Aaaanyway, jag bara babblar. Jag hade lovat brorsan att följa med honom till Fagersta. Ena bilen skulle in på lagning så jag fick köra andra bilen så han skulle kunna komma hem igen. Vi var väl tillbaka vid 08 ungefär.

Där fick jag en liten lugn stund, alldeles för mig själv. Det händer faktiskt inte så ofta nu för tiden måste jag säga. Fast jag klagar inte, absolut inte. Ibland behöver man bara vara för sig själv lite, inget konstigt med det. (:
Jag satt här i lugn och ro och käkade frukost, drack kaffe och kollade vad som häde hänt i världen under natten. Det är lite av en morgonritual, och jag älskar den! (:

P vaknade efter 10 någon gång, så då kunde jag klänga lite på honom också, stackarn. ;) Tog en dusch gjorde jag också, sen iväg upp till brorsan, Martina och barnen på lite kaffe. Sen åkte jag och bror till Fagersta igen och hämtade bilen. Jag hann mellanlanda hemma en liten stund innan det var dags för nästa äventyr. Jag och P följde med Lollo & C till Borlänge. Mycket trevligt hade vi i bilen, jag fick stryk av en häst och vi höll på att bli mosade av en lastbil, alla de vanliga sakerna inträffade, liksom. ;)

Efter uträttat ärende och lite matintag så styrde vi kosan hemåt igen. Sen dess har det faktiskt varit riktigt lugnt, förutom när P skrek av glädje eller sorg under fotbollen. Jag blir lika rädd varje gång, men det gör inget för han är bäst i världen. (:



Nu säger han att jag borde bli författare, jag tar det som att jag borde runda av här.. Haha.
Vi ska mysa ner oss i sängen och kolla på lite True Blood innan jag får somna med hans andetag på min hals. (:


Bäst i världen!

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback