Om mig
Startsidan

Det här med att vända på dygnet.

Publicerat: 2010-04-13 | 20:39:41   
Nu är det dags att vända på dygnet igen. Det känns som att jag har varit ledig i evigheter, och det har varit huuur skönt som helst! Sanningen är dock att jag bara har varit ledig i 8 dagar, inte evigheter. (: Ikväll är det iaf dags för jobb igen, jag ska alldeles strax springa iväg.
Det känns lite tråkigt att jobba natt nu när P är här faktiskt, det är ju inga korta pass jag jobbar liksom. Hoppas han hittar på saker att göra så han inte har alldeles för tråkigt.


Vädret idag var underbart! Synd att jag kommer missa halva dagarna nu i 3 dagar. :( Hoppas det blir skitväder bara för det! Haha.
Idag började vi dagen med att köra över gula faran till Lollo, vi kollade på lite gardiner och så. Sen har jag och P slängt ihop en supergod tacopaj! Mumma!

Nu hinner jag fan inte sitta här längre. Sov gott! Det ska inte jag göra..

Kommentarer
Postat av: robyn

haha det är ju just det hon är!

2010-04-14 @ 15:19:12
URL: http://delightz.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback