Om mig
Startsidan

Shopping - check!

Publicerat: 2009-10-22 | 19:34:58   

Åh, vad materiella ting gör mig glad! Det är nog inte så bra, men what the hell. Alla har vi våra baksidor. Vissa har större baksidor än andra.. Hehe.
Usch, förlåt mig för min hemska humor, jag ska jobba på den.

Idag har jag haft en underbar dag. Den har såklart spenderats med Lollo som så många andra av mina underbara dagar. Besöket hos hennes farmor var mindre underbart, det är lite läskigt att sitta mitt i en diskussion med en skrikande dam.. Haha, men vi överlevde det med. Farmor är en dam med starka åsikter iaf!

Innan farmor-besöket så blev det shopping! Wohou! Jag var i första hand ute efter en doppresent till lilla L. Jag hittade två olika presenter, så jag köpte båda två. Hoppas dom uppskattas. :)
Jag hittade en vinterjacka också,  Ä N T L I G E N ! Den är underbar. Svart, lång, tjock, dunig och.. UNDERBAR! ♥
Jag tror jag lägger väskan på hyllan nu, brukar göra det över vintern, och min nya vinterjacka har så stora fickor.
Vi hann också med att fixa slingor på Lollo och fixa mina ögonbryn. Jag måste ju se reprensentabel ut imorgon, för jag ska träffa min jobbcoach.


Nej, nu har jag inte tid med det här längre. Jag måste fixa några papper till jobbcoachen och sen ska jag nog äta en bit. Kanske kleta på lite nagellack på naglarna också. Puss på det. :*


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback