Om mig
Startsidan

Kakbak :)

Publicerat: 2009-10-07 | 20:14:55   

Goddagens!
Idag har det varit full rulle.
Först har jag jobbat, sen bar det av till Fagersta med bror & co för att uträtta lite ärenden.
Jag var till Synsam och fixade nya linser och synkontroll till lämpet.

Kvällen har bestått av kakbak, och jag måste säga att jag är riktigt stolt!
Jag har tagit bilder på allt, så ni ska tro på mig. :)
Matlagning och bakning är ju inte min starka sida direkt..




Jag har bakat havrekakor med chocklad. Här är ingredienserna.





Cookie dough





Första plåten gräddas :)





Första plåten är klar.





Andra plåten innan gräddning.





Andra plåten gräddas.





Andra plåten är färdig.





Chokladen skulle smältas..





Och sen hamnade chockladen på kakorna. :)




Imorgon bjuder jag kollegorna på kakor. :)
Nu ska jag nog provsmaka en. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg att spara en kaka till mej. Börjar kl.16 på fredag.



hälsningar Marie

2009-10-07 @ 21:55:48
Postat av: Linda

Du ska få den allra finaste. :)

2009-10-07 @ 21:59:21
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback