Om mig
Startsidan

870526 Nu...

Publicerat: 2009-10-29 | 03:50:24   
0-729a76e968f89046089e7723d6311db8.png

Kolla varifrån!

Nu ligger jag här igen, i min säng, sömnlös och jävlig. Fast klockan är inte lika mycket idag, det är ett bra tecken. :) 


Imorgon ska jag försöka uträtta några ärenden. Måste fixa papper till jobbet och så måste jag ringa och bråka med nån om min ansökan till högskolan också, problemet är bara att jag inte vet vart jag ska ringa.. Well, jag måste ordna det där iaf.


Har fått lite jobb i helgen också, det är bra. Julklapparna ska ju snart inhandlas så jag behöver alla slantar jag kan skrapa ihop. 


Nej nu är det dags att fälla ihop ögonlocken så jag kommer upp i skaplig tid imorgon.
Godnatt babes! :*


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback