Om mig
Startsidan

Körkort..?

Publicerat: 2009-11-02 | 23:01:34   

Heelow people!

Jag vill börja med att säga en sak till Maria.
JAG VILL INTE HA NÅN JÄVLA HERMAN!!!!  :)




Den här sköna dagen är snart slut. Den har varit lugn och skön, med en god nyhet också. Vi kommer till den sen.
Jag började med dagens ärenden, det blev en rejäl promenad innan jag var färdig med det. Jag skulle lämna in mina tjänstgöringsrapporter, och så var jag tvungen att gå till min chef för att få en underskrift och sen tillbaka till det första stället. Haha det här blev lite invecklat men jag vill inte nämna någonting som har med mitt jobb att göra. Kommer ihåg när A skrev om sitt jobb i bloggen. Han fick sparken.. 

Jag var upp till bror & co för att slå ihjäl lite tid innan det var dags för min körlektion också. Tiden gick fort, hux flux var klockan 15 och det var dags att knalla iväg till körskolan. Jag körde mellan 15.20-17.00. Det gick jättebra idag, jag är faktiskt lite stolt! Nu kommer den goda nyheten..
Eller ja, jag tycker att det är kul iaf.
Jag blev glad.
Är ni nyfikna..?
Jag ska berätta..
Typ..
NU!

Min handledare sa till mig idag att vi bara behöver köra 3-4 gånger till, sen är jag redo för uppkörningen!
Jag bara gapade när han sa så, jag trodde inte alls att jag var redo. Men tydligen så kör jag bättre än vad jag trodde. 
Det känns askul iaf, tänk om jag har körkort innan nyår.. Fan va kul! 


Iaf, efter körlektionen hamnade jag hos bror & co igen, fast det var bara co hemma. Martina bjöd på jättegod broccoligratäng. JÄTTEGOD! Martina, lär mig att göra broccoligratäng!


Nu ska jag glo lite på Scrubs, sen krypa ner i sängen. Imorgon jobbar jag 8-16. Gött! 





Tänk om jag har ett sånt här i handen snart?


Kommentarer
Postat av: Maria!

Joda, du kan räkna med en Herman! Jag vet var din postlåda bor! ;)

2009-11-03 @ 12:24:56
Postat av: Linneah

Finfin blogg :)



Frågestund i bloggen, titta gärna in och släng in en fråga!



Puss

2009-11-03 @ 13:02:14
URL: http://liineahs.blogg.se/
Postat av: Martina

Va bra att du tyckte om den, host(till skilland från din bror) åh va glad jag blev att du snart har körkort, då gäller det bara att spara ihop till en bil då, för annars kommer våran skoda aldrig vara hemm har jag en känsla av ;-) KRAAAAM

2009-11-03 @ 18:41:48
Postat av: Linda

Martina, "eran" skoda kommer vara min skoda tills ni ger mig en snyggare bil. I ride with style you know! ;) kraam

2009-11-03 @ 19:11:50
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback