Om mig
Startsidan

Delicious

Publicerat: 2009-11-26 | 17:10:34   
Först och främst. VEM ÄR DU, C, SOM HAR KOMMENTERAT?

Personen i fråga säger att min vampyr är ful! Jag ska giva honom på moppo!



Idag har jag jobbat på världens bästa avdelning! Har inte varit där på typ två veckor, jag kände mig nästan som en.. VIKARIE!! *DUN DUN DUN*  <-- ni vet sånt där ljud man gör på tv, typ.

Lollo ringde mig i skrik och panik när jag var på väg hem från jobbet. Hon skulle nämligen storhandla med lillsyrran, och det är inte det lättaste. Så jag följde med som lite extra hjälp. Vi hade mycket trevligt.

Nu måste jag springa iväg till morsan, hon bjuder på födelsedagsfika! Hon ska få sin present också.








Jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund


Kommentarer
Postat av: elindahlén<3

Hejhej!

jag har en liten fårgestund på min blogg just nu.. Skulle du möjligtvis ägna dig någon minut & skriva en fråga?:) skulle vara mycket tacksam om du gjorde det!



// Elin

2009-11-26 @ 19:47:13
URL: http://elindahlen.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback