Om mig
Startsidan

870526 Min...

Publicerat: 2009-11-13 | 01:53:19   
10145d232b36ab9e335f8f9295efd433.png

Kolla varifrån!

Min alldeles egna prinsessa. <3
Idag har jag haft en underbar dag. Först på schemat stod julklappsshopping med Martina och lilla L. Det var mycket trevligt. Känns verkligen bra att brorsan har en tjej man kan prata med, hon är inte bara "brorsans flickvän" liksom, hon är en i familjen. Lite som storasystern jag aldrig fick. Hon är bäst helt enkelt. 


Väl i Avesta så kom Lollo och C och plockade upp mig. Vi skulle baka lite, men det va Lollo som stod för bakandet. Mitt i allt började brandvarnaren tjuta. Jag kan ju lova er att vi har den bästa möjliga reaktionsförmågan iaf. :) 
Jag har gjort en sjukt bra sak idag också. Jag har bokat tid för halkan! Den 30e november är det dags. Nu börjar allvaret, på riktigt.


Det sover vi på! Godnatt raringar.


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, gulliga du!!!! Och du är lillasystern som jag aldrig fick :-) Lycka till idag hos jobbc.! KRAAAM

2009-11-13 @ 09:47:06
Postat av: Linda

Tack, :) Träffen med jobbcoachen gick jättebra! :) Vi hörs när vi syns. KRAM :)

2009-11-13 @ 13:19:35
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback