Om mig
Startsidan

870526 Det...

Publicerat: 2009-11-04 | 23:40:19   
6427eff1083f29814dfa8ef5cca1e859.png

Kolla varifrån!

Det här är världens vackraste Meja. Hon är bäst i hela världen. 

Jag är så jävla trött. Ändå har jag bara gjort 2 av mina 6 arbetsdagar den här veckan. Hur ska detta gå? Jodå, det går nog bra. Jag håvar in bra med pengar iaf. Det behövs alltid.

Efter jobbet idag så kom Lollo och C till Norberg. Vi avnjöt en mysig fika på Elsas. Det är alltid lika roligt att fika med dom två. C sträcker sig och griper tag i allt hon kommer åt på bordet, medan Lollo försöker rädda alla objekt samtidigt som hon matar C. Jag borde nästan filma och lägga upp det här nån gång.


Förresten, har jag berättat att jag har pratat med jopparna på studera.nu? Man kan ju undra vilken planet dom är ifrån.. Jag fick förklara i typ tio minuter, för tre olika personer, varför jag ringde.. Tror och hoppas att det löser sig på måndag iaf, ska träffa syon då.


Jag inhandlade fler körlektioner idag också. 6 stycken för att vara exakt. Det lilla kalaset gick på den nätta summan av 3180 riksdaler. En piss i havet för en miljonär liksom..


Godnatt världen.


Kommentarer
Postat av: MEjA

o jAg HAr vÄRLdeNs BäsTa FaStER!

2009-11-06 @ 08:21:18
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback