Om mig
Startsidan

It's been a while.

Publicerat: 2009-12-04 | 02:33:00   

Jag lever! Har inte haft någon lust att blogga bara. Jag har hittat något som är roligare. :)

Iaf, halkan i måndags gick jättebra! Jag och Lollo hade lite problem med att hitta dit, men efter att vi hade irrat runt en stund så hittade vi rätt. Lollo lade sig till rätta i bilen med både täcke och kudde medan jag gick in och fixade halkan. Det tog fyra timmar, när jag var färdig var hon genomfrusen, min stackars gumma. Haha, men ärligt talat så krävs det en riktig vän för att ställa upp på något sånt där. TACK LOLLO! ♥

Vad har jag annars gjort? Det vanliga. Jobbat, gullat med de bästa barnen, träffat Lollo och C, pluggat teori, träffat jobbcoach. Juste, hängde med Rasmus i söndags också, det var trevligt. Det måste vi göra oftare. :)
Usch, vilket tråkigt liv jag har..... haha. Men det blir vad man gör det till.

Idag var det då dags för riskettan. En fyra timmar lång teorilektion kan man säga. Det var väl inte några nya saker man lärde sig direkt, men jag blev 700 kr fattigare iaf. Eller nej, det blev jag ju faktiskt inte! Men min mor blev det. Tack så mycket mama! ♥
Nu är det bara teorin och uppkörningen kvar, det börjar dra ihop sig.





Nej, nu ska jag återgå till mitt nya beroende.
Det beroendet är bra.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg!

Allt bra med dig?

KRAM!

2009-12-05 @ 22:17:15
URL: http://musicgirlz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha jaaa, det finns nog ingen som skickar sms och mail till i princip hela din familj när du är ''spårlöst försvunnen'' och INGEN som sover i en SKITKALL bil i 4 timmar, för din skull. :* Och snart har du det lilla kortet! :D

2009-12-07 @ 19:14:15
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback