Om mig
Startsidan

Den berömda listan

Publicerat: 2009-08-17 | 12:41:16   
Jag fick inte vinna en enda gång tror jag. :( Haha.

Nu till den berömda listan. Jag ska nämligen ha städdag idag!
Fast den här gången blir inte listan så lång, för då kanske jag får ALLA sakerna på listan gjord istället.. :)



  1. Lägga in lite ny musik på telefonen. Man blir alltid mer peppad att städa när man har bra musik i öronen.
  2. Tvätta sängkläder.
  3. Tvätta kläder.
  4. Diska.





NU KÖR VI!



FÄRDIG!!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Sv; Okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare :)

2009-08-17 @ 12:45:51
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback