Om mig
Startsidan

Back home

Publicerat: 2009-08-23 | 17:28:42   
Nu är jag hemma igen, efter en underbar helg i Stockholm. ♥
Jag och Lollo åkte dit i fredags. Åkte ut till Tyresö, slängde in väskorna och begav oss ner till stan igen. Vi åt middag på en riktigt mysig restaurang med roliga servitörer! Sen vandrade vi runt lite, till slut hamnade vi på Snaps, där satt vi resten av kvällen och drack ljuvliga drinkar och snackade massa skit. Det var sjukt trevligt. När vi skulle till Tyresö på natten så var det så klart nå krångel med bussar, som alltid när jag och Lollo ska åka någonstans. Haha, men till slut kom vi dit vi skulle iaf. :)
Igår (lördag) mötte vi upp M&M vid gullmarsplan, sen drog vi till Grönan. När vi väl hittade rätt buss dvs.. Haha. Det är fan inte lätt alltså! Vi fixade det till slut iaf. Vi hade en riktigt trevlig dag på Gröna Lund, jag började lite lugnt med att åka fritt fall. Jag hatar fritt fall! Fattar inte varför jag åker den. Men jag överlevde iaf. :) Spökhuset var helt klart värst. Jag trodde jag skulle dö!!! Lollo släpade mig typ genom hela det där huset, för jag var så rädd så jag var helt förlamad. :O Några tårar fällde jag också, precis som förra gången jag var inne i spökhuset. Haha. Jag överlevde iaf, trots alla spökmänniskors försök att skrämma livet ur mig. :) Ah just det, jag åkte Insane också. Den där nyaste bergochdalbanan. Vi köade i typ en halvtimme, åkturen tog typ en minut, och den var inte alls lika läskig som jag trodde att den skulle vara. Lite besviken blev jag där faktiskt. Visst var den rolig, men den var liksom inget speciell.

När Grönan stängde vid 23.00 så bestämde vi oss för att åka hem. Jag och Lollo skulle ju egentligen åka hem idag, men det blev inte så.
Så jag och Lollo skulle först ut till Tyresö för att hämta våra grejer, sen tillbaka in till stan för att sen åka ut till Vällingby, där M&M hade parkerat bilen. Vi åkte från grönan ganska prick 23.00, vi kom till Väliingby ca 03.00. VÄRT! Haha. det var såklart massa krångel med bussar som gjorde att vi blev extra sena. Jag kom väl hem ungefär 05.30 imorse. Och jag saknar redan Stockholm. :(

Inatt ska jag jobba. Tänkte försöka slänga upp dom få bilderna jag tog under helgen, men jag orkar inte hämta kameran. Haha. Jag ska samla lite kraft först. Puss på det.

Kommentarer
Postat av: robyn

hitta en lägenhet åt osssss! :D

2009-08-23 @ 17:35:24
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: robyn

VISST ÄR DEN :D:D

2009-08-24 @ 10:25:17
URL: http://delightz.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback