Om mig
Startsidan

HEJ!

Publicerat: 2010-05-31 | 00:32:17   
Jösses, jag har nog tagit den längsta bloggpausen hittills.. Men nu är jag tillbaka, vi får se om suget håller i sig!

Ni har iaf inte missat så mycket, mitt liv har rullat på som vanligt.

P, Lollo, familjen, vännerna, jobbet, livskvalitet.

Idag blev det iofs inget jobb för mig, för mitt öga bestämde sig för att strejka. Vid 06 vaknar jag av en olidlig smärta, tårarna sprutar och ögat är igenbommat. Så det var bara att ringa till jobbet och förklara läget, tyvärr. Jag hatar verkligen att behöva sjukanmäla mig, jag känner mig dålig som måste ringa med sån kort varsel, speciellt på en helg. Jag får liksom ångest, det känns som att jag sviker mina kollegor. Fast ändå så vet jag ju att det finns inget att göra åt saken, man kan inte jobba när man är blind på ena ögat och inte ens kan öppna ögat i dagsljus.

Så idag har jag glidit runt här hemma i solbrillor, som värsta kändisen. Ögat är lite bättre nu, men det gör fortfarande ont.


Sådärja, vi startar lite mjukt med en kort uppdatering.

Godnatt!

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback