Om mig
Startsidan

Sveriges värsta bilförare!

Publicerat: 2010-03-04 | 22:16:06   
Hohoho, jag tror jag kissade på mig lite när vi kollade på Sveriges värsta bilförare. Gubben som pratade värsta dialekten fick mig och P att nästan gråta av skratt! Det känns lite bra att kolla på sånt där iaf, det visar att jag inte är helt hopplös och att jag faktiskt kan köra bil. (:

Idag har jag och P varit riktigt kreativa, vi har bakat och donat. Det är ju så tråkigt i den här hålan, så något måste man ju hitta på. Idag föll lotten alltså på bakning, och jag har en känsla av att kollegorna blir riktigt glada för det imorgon.. ;)
Vi gjorde havrekakor med choklad på och nougatflarn. Inget nytt alltså, men ändå roligt. (:

Jag har tv4-nyheterna på, och dom säger att det verkligen är vår nu!
HUR HÄRLIGT ÄR INTE DET?! :D

Nu har min plutt duschat färdigt, så nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt av Grey's Anatomy innan jag drar hans armar om mig och somnar.
Imorgon jobbar jag lite, 07.30-12.
Godnatt!

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback