Om mig
Startsidan

Oh fashion!

Publicerat: 2010-03-07 | 12:31:05   
I vanliga fall så är jag inte särskilt intresserad av mode. Jag tycker att såna där skithöga jeans är skitfula och skulle absolut inte gå runt i gula skor bara för att någon hotshot tycker att det är skitsnyggt just för tillfället. Men igår tipsade Robyn mig om en sida, och nu kan jag inte sluta hänga där. Man kan surfa runt på typ hela världens olika fashionsidor, med massa kläder, skor och accessoarer. Jag kan sitta hur länge som helst och drömma mig bort och önska att jag var miljonär. Time to wake up, Linda.
Idag är jag iaf inne på ringar, jag vill ha massa ringar! Ååååh ge mig ringar, eller massa pengar!



Kommentarer
Postat av: robyn

gillade den där med "truth" på som faaan! :D

2010-03-09 @ 21:56:34
URL: http://delightz.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback