Om mig
Startsidan

UNDERBARA SOMMAR

Publicerat: 2010-06-01 | 22:35:07   
Första juni bjöd på blå, molnfri himmel och strålande sol, det kan inte bli bättre!
Det kliar så fruktansvärt i kroppen när jag sitter inne och det är fint väder ute, så jag och P bestämde oss för att gå ut och fördriva tiden lite.
Först tog vi en skön promenad och lämnade in mina tjänsgöringsrapporter. Då önskade jag att jag att jag hade kommit ihåg kameran, för naturen var så himla grön ock fin! Men det kommer fler dagar, I guess. (:

Eftersom solen stekte så skönt så tycker vi att lite glass skulle passa fint. Vi förtsatte promenaden och styrde stegen mot Café Kaka. Helt seriöst, vad skulle Norberg vara utan det stället? Det är nog min favoritplats här. (:

Jag tog iaf två dåliga mobilbilder under våran glassätarstund, så jag bjuder på dom.





På eftermiddagen har jag jobbat lite, ett kort pass på 3 timmar. När jag kom hem så fixade vi ihop så sjuuuukt god mat! Rekommenderas starkt! Det går snabbt, är enkelt att göra och smakar underbart.

2 kycklingfiléer
2 dl bulgur
wokade grönsaker, så mycket som man vill ha

Tärna kycklingfiléerna och krydda efter smak. (Vi hade salt, citronpeppar och cayennepeppar.) Koka bulgur.
Stek kycklingen. Stek sedan grönsakerna på hög värme en kort stund, så dom fortfarande är krispiga.

Klicka på lite turkisk yoghurt på tallriken. MUMS!

Kommentarer
Postat av: M I M I

men gud så gott med glass nu :D



sv: haha ja det stämmer :) hm jag har lagt ut en bild i bloggen tidigare... ska föröska hitta den igen:)

2010-09-11 @ 01:21:06
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback