Om mig
Startsidan

Heeeeej! (:

Publicerat: 2010-01-13 | 15:56:40   
Här är jag!
Jag är ju lite rolig jag, bestämmer mig för att ta tag i bloggen, men sen händer det inte så mycket mer.. Haha. Lollo & Martina tröttnade iaf och sa åt mig, det är bra. Ibland behöver jag en spark i röven.

Jahopp, vad händer då? Just nu är jag hundvakt åt världens finaste tjej. Snällare hund finns nog inte! Jag kan förstå att folk har respekt för amstaffs och andra "farliga" hundraser, men vafan. Döm inte alla hundar, det finns många undantag. Det är lite kul att vara ute och gå med den här tjejen, för det finns verkligen folk som tar omvägar för att slippa möta henne, som att hon skulle vara värsta monstret. Hon är raka motsatsen. Jag blir så upprörd ibland! Men vafan, it's their loss.


När Patrik kommer och hämtar sin prinsessa så ska jag ta några ordentliga krafttag här. Jag måste diska, nån har nämligen släppt en diskbomb över köket.. Not cool. Mycket mer än så händer inte idag, jag är sjukt sliten efter nattens jobb och för lite sömn.


Dessutom skulle jag döda för ett BADKAR!






Kommentarer
Postat av: robyn

skitsöt var hon!

2010-01-13 @ 21:43:40
URL: http://delightz.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback