Om mig
Startsidan

HEEEEEELOOOOW!

Publicerat: 2010-01-20 | 20:49:39   
Vilken dag!
Jag har varit hundvakt idag igen åt världens finaste vovve. (: vi tog en långpromenad idag, lite mer än en timme var vi ute. Bästa sättet att komma igång med promenader är fan att va hundvakt, för då måste man gå ut, även om man inte vill. Det är ju skitbra.

När jag lämnade hunden så bar det iväg till Martina & barnen. Jag skulle följa med på mejsingens barngympa idag. För er som inte vet vad det är så kan jag säga såhär.. Typ 15 barn + en halvgympasal = massor med skrik. Haha. Nejdå, det va faktiskt roligt. Fast nu har jag huvudvärk, men det är smällar man får ta.

Snart ska jag slänga ihop en fruktsallad och vara nyttig. (:

Kommentarer
Postat av: Martina & Kidzen

Tusen tack för idag undebara Linda! Vad skulle vi göra utan dig?!

2010-01-20 @ 23:19:28
Postat av: Linda

Tack själva! (: Vad skulle jag göra utan er?! <3

2010-01-20 @ 23:21:07
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback