Om mig
Startsidan

Cravings!

Publicerat: 2010-01-14 | 20:20:33   

De flesta tjejer vars bloggar jag läser har en favoritsyssla när de har tråkigt - surfa runt och kolla massa kläder som de vill ha. Jag gör också så, fast det är inte kläder jag kollar på. Det är bostadsrätter i Stockholm. Hur skadad är jag?
Jag surfar runt på olika mäklarsidor och kollar på alla fina lägenheter, önskar att jag hade några miljoner så jag kunde köpa någon av dessa underverk. För en lägenhet i Stockholm är inte bara en lägenhet, det är fan ett konstverk. Jag drömmer och fantiserar om hur jag skulle inreda stället, utnyttja ytorna till max och hur bra allt skulle bli. Jag kan hålla på såhär i flera timmar. Jag skojar inte om jag säger att jag har sett 98% av alla lägenheter som är till salu i Stockholm, iaf i innerstan.


Någon som har ett bra tips på hur man blir miljonär snabbt?


Kommentarer
Postat av: robyn

har duuu? :D

de är ju skitbra! köpte den nyss :D trivs du med din?



och NEJ, du är inte skadad! det man vill ha suktar man såklart efter ;**

2010-01-14 @ 22:45:24
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: robyn

hahahahha, pucko jag är alltså.

det var ju mattias telefon du menade, eller hur? :p haha :* inte min nya samsung :P

2010-01-14 @ 22:46:07
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Lollo

YES!!! Det är inte bara min karl som sitter och inreder ställen han inte äger! :D haha! Nejdå lilla gumma, du kommer komma dit, jag lovar! Jag hjälper dig på alla sätt jag kan, men dom största stegen lär du ta själv. :) Nu menar jag kanske inte att du ska KÖPA en lägenhet de första du gör, men tids nog kan du ju ta ett lån och göra det också. :)

2010-01-15 @ 10:49:57
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback