Om mig
Startsidan

Skärpning!!!

Publicerat: 2010-02-02 | 10:34:02   
Jag får skäll av mina arbetskamrater, jag måste skärpa mig och se till att blogga lite oftare!!
Förlåt mig, jaag ska bättra mig, kära kollegor. (:

Jahapp, vi kör väl en sammanfattning här då.
Jag har klarat teorin! Det känns så jäääääävla bra!
Jag skrev den i onsdags, i Fagersta. Älskade Lollo var såklart med som chaufför, fast mest som moraliskt stöd. Tur va väl det, annars kanske jag inte hade klarat det, man vet aldrig. Jag fick iaf 60 rätt, och det kändes riktigt bra att inte ligga på gränsen. Känns mer som att man verkligen kan den där jävla teorin nu. (:

Snart är det dags för uppkörningen också, väldigt snart. Får se hur det går, jag är så sjukt nervös! Tur att jag har Lollo med mig då också, annars hade jag ng krypit ur skinnet. Äh, det är inte hela världen om jag kuggar heller, isf är det bara på't igen.

Världens bästa besök har jag också, han ligger nog i min säng och sover nu skulle jag tro. Själv sitter jag hos brorsan och väntar på kaffe. Så nu ska jag vara lite social här. Hoppas ni är nöjda. :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har vi missat något? Vad har du för främmande som inte vi känner till?!



Marie o Kicki

2010-02-03 @ 16:37:17
Postat av: Martina

O vi vill gääääääärna träffa ditt främmande! Om vi så ska bryta oss in till dig!!!! ;-)

2010-02-03 @ 22:15:21
Postat av: Hanna

Grattis till teorin :D Kram

2010-02-05 @ 11:10:47
URL: http://thebigjourney.blogg.se/
Postat av: Kicki

Inte blev det nå bättre fart här.....:D

2010-02-07 @ 17:09:26
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback