Om mig
Startsidan

KÖÖÖÖRKOOOORT!!!!

Publicerat: 2010-02-13 | 21:37:08   
Yes gott folk, jag har fixat körkortet!!
Det känns så jääävla bra, ÄNTLIGEN!!
Detta mirakel inträffade i torsdags, i Avesta. Uppkörningen gick jättebra och jag körde med en annan gubbe den här gången. Jag tror att det kan spela in lite i det hela också. Huvudsaken är att jag fixade det, och nu är jag stolt ägare av mitt alldeles egna körkort.

För övrigt så har P åkt hem nu, och det är inte lika roligt. Jag hade ju vant mig med att ha någon här, och nu helt plötsligt så är jag ensam igen. Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan han kommer hit igen. (:

Nu ska jag kura ihop mig under en filt och glo på nån bra film. Imorgon jobbar jag delad tur igen, precis som idag.
Klirr i kassan! (:


Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skriv mera! Jag behöver något att läsa när jag inte jobbar! Hälsa bobergarna att jag saknar dom i en massa!



Cgz till körkortet förresten! Jag ringer när vi ska ut i Jönköping nästa gång, får du komma hit och köra! ;)

2010-02-13 @ 23:04:38
Postat av: jk++

grattis!

2010-02-19 @ 21:21:42
URL: http://jkplusplus.blogspot.com
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback