Om mig
Startsidan

Rubrik.

Publicerat: 2010-04-12 | 19:58:49   
Hemma igen! Vi har varit på vift hela dagen. Lollo kom och hämtade mig och P efter 12 någongång, har inte riktigt koll på tiden. Vi tog oss över till Avesta med nöd och näppe, det är livsfarligt att åka på den där jävla vägen! Haha. P installerade Sims 3 medans jag och Lollo beundrade henns smått korkade katt. ;) Sen fixade vi ihop en luddag! Alltså lunch/middag för er som inte förstår. Det blev hamburgare med bröd. Fast det fanns inte tillräckligt med bröd, så jag och P tog en härlig liten promenad i vårsolen medans Lollo stekte hamburgarna.
Tack för maten pullan! ♥

Vi tog det lugnt en stund efter maten, jäste i soffan och kollade på tv. Sen var det dags att röra sig hemåt. Jag och P mellanlandade här hemma en snabbis för vätskekontroll och påsättning av en tvättmaskin. Sen bar det av hem till bror & co för fika. Jag har ju inte träffat barnen på nästan en vecka eller något, jag hade seriös abstinens! Det har dock Meja rådit bot på idag, hon har klättrat på mig både högt och lågt, plus att hon lurade in mig i hennes pippi-tält! Synd att jag inte hade med mig kameran..


Vi gick iaf hem gör en stund sen, nu har vi hängt upp monstermaskinen med tvätt, så nu blir det nog bara chillmode resten av kvällen.

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback