Om mig
Startsidan

HEHEHEHEHEJSAN

Publicerat: 2010-04-10 | 22:04:54   
Nu har jag varit så där fruktansvärt upptagen igen! Haha, nejdå.
Fast igår var det faktiskt full rulle. Jag och P tog röda faran över till Avesta för att köpa en skurmopp. Vi hann med att träffa Lollo en sväng också. Sen bar det av hemåt för storstädning, det behövdes faktiskt. Vi flyttade ner massa saker i källaren också, så nu finns det lite mer plats här och det ser mycket bättre ut! Jag är helnöjd!
Mot kvällskvisten fick vi besök av Rasmus & Lollo, här bjöds det både på fruktsallad och cheesecake. Vi glodde lite på talang, Lollo fixade mina ögonbryn, som vanligt. ;) Jag måste lära mig det där alltså, så hon slipper.. (:
När dom hade dragit hem så övertalade jag P att följa med ut på en biltur, och han var inte så svårövertalad. Så vi begav oss till Hedemora för ett nattmål på Donken.


Idag har det varit lite lugnare. Lollo kom hit en stund på dagen, sen åkte vi alla tre över till Willys. Efter det åkte hon hem och vi åkte tillbaka till Norberg. Kom väl hem runt 17.00 tror jag, edter det så har vi inte gjort så mycket. Lagat mat och duschat. Nu är det fotboll som gäller, tydligen nån viktig match. Haha, jag har ingen koll. (: Sen hoppas jag på lite lördagsmys, men det ska nog inte va några problem! (:

Kommentarer
Postat av: aaaaaalva

Söt blogg :)

Chekka in på min och släng en kommentar?

passa på nu, jag har frågastund!

2010-04-11 @ 18:45:12
URL: http://alliees.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag gillar arr fixa dina ögonbryn! :D Men inte att sims inte funkar!!!!! :(

2010-04-13 @ 10:14:32
Postat av: vanessa

heej jag gillar din blogg den e skit bra titta på min blogg och michelee.blogg.se e min bästis asså michele hone min bästis men titta i min blogg www.vaness.blogg.se

2010-04-18 @ 14:59:16
URL: http://vaness.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback