Om mig
Startsidan

Heeeeeeeeej!!!!

Publicerat: 2010-04-06 | 23:43:51   
Jag har inte bloggat på 28 dagar! Kors i taket! Jag har haft världens bloggtorka, sånt händer ibland.  Lite konstigt ändå, för det har hänt ganska mycket. Jag har nog bara inte haft någon ro att glida in här och skriva av mig tror jag.

Vad har ni missat då?

Jag har fyllt år. Det finns iofs inte så mycket att berätta om det. Födelsedagen var lugn och mysig, med födelsedagsfika och liknande.

Jag och P drog ner till Skövde en sväng. Hur mysigt som helst! Massa travande på stan, bilkörning i en okänd stad och en mysig bio. Och massa skratt såklart, som alltid med honom. (:

Jag har fått ett kort vikariat, det måste ju också nämnas. 12 nätter för att vara exakt. Det känns riktigt skönt, slippa all den där jävla jobbpressen om att man måste jobba mera och så.

Jahaja, that's the recap. Haha, det var inte så mycket att berätta ändå kanske. Men nu är jag igång igen!

Snart ska jag nog krypa ner under täcket, för imorgon ska jag upp med tuppen och köra brorsans bil till Fagersta.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Är du i Skövde så får du ju komma o hälsa på förstår du väl ;)

2010-04-07 @ 07:49:45
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback