Om mig
Startsidan

Shopping!

Publicerat: 2009-09-29 | 19:28:27   

Åh, vilken underbar dag det har varit idag! :)
Klev upp ungefär 07.30, solen strålade och jag var på toppenhumör.
Jag och Lollo skulle ju bege oss till Borlänge för lite shopping idag.
Så någon gång efter 8 åkte vi, fast vi stannade så klart i Hedemora för vi var hungriga.
Så det blev en frukost på donken.. haha. Det är mys! :)
Vi var framme i Borlänge lagom till 10 då affärerna öppnar. :)
Fast jag hittade inte alls det jag ville ha mest av allt, en vit halsduk. Men men, det kommer väl fler chanser.
Köpte iaf ett par jeans och två tee's.



Svarta jeans med nitar och snygga tishor :)



Nu är det strax dags för idol :)
Jag är så jävla glad för att Jon gick vidare, jag tycker han är skitbra.
Idag är det tjejernas tur, vi får se hur det går.
Sen så börjar ju DH idag! Ska bli kul att se. Dom visar ett dubbelavsnitt också.
Fast då missar jag Hell's Kitchen.. Fan. Det här blev ju inge bra. :(
Jävla skit..
Dagens I-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: mila

skit fina ;D

2009-09-29 @ 21:55:48
URL: http://cocolats.blogg.se/
Postat av: robyn

finns ju jättemysiga vita halsdukar på gina!

2009-10-01 @ 11:56:18
URL: http://delightz.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback