Om mig
Startsidan

Så jävla ledig!

Publicerat: 2009-09-14 | 13:22:22   

Linda ♥ sovmorgon!
Jag somnade i soffan igår, när jag kollade på One Tree Hill.
Vaknade halv sex imorse och förflyttade mig till sängen.
Där sov jag till 11 ungefär. Fan va skönt!

Idag händer det inte allt för mycket. Skulle behöva diska och städa, men jag har absolut ingen lust med det idag.
Jag ska iaf ha en körlektion 15.20-17.00 idag. Första dubbellektionen, det betyder att vi antagligen åker över till Fagersta.
Lite nervös är jag, det blir jag varje gång jag ska köra. Fattar inte varför. Förhoppningsvis försvinner det med tiden. :)

Nu ska jag föna håret och greja lite innan jag sticker iväg.
Wish me luck! :)


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback