Om mig
Startsidan

Så jävla coachad!

Publicerat: 2009-09-22 | 17:11:18   

Wuwuwuwu, idag har jag träffat min jobbcoach för första gången, och jag kan ärligt säga att jag är positivt överraskad. Det känns riktigt bra.
Innan jag träffade henne så tyckte jag att det här bara är ett till påhitt av arbetsförmedlingen för att promenera mig på nerverna. Efter mötet, som tog 45 minuter, så längtar jag nästan till nästa gång vi ses! Jag ser så många saker i klarhet nu som bara har varit suddiga innan. Jag ska fixa till ett riktigt CV, kolla studentbostäder och utbildningar i ♥Stockholm♥ bland annat. Så jag ska sätta igång med det på en gång, sen ska jag fixa käk.

Later!


Kommentarer
Postat av: robyn

vad roligt :D

ta med mig!

2009-09-23 @ 13:48:33
URL: http://delightz.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback