Om mig
Startsidan

Jävla skitblogg

Publicerat: 2009-09-28 | 15:08:42   

Jag har försökt att mobilblogga några gånger.
Det funkade en gång, som ni ser, men de två andra inläggen jag har skickat kommer inte fram.
Fattar inte varför, och det är skapligt irriterande.

Idag har jag iaf jobbat, slutade 13. Nu är jag hemma och pular lite, tvättar och plockar i ordning. Kl 17 ska jag vara tillbaka på jobbet, ska jobba i 3 timmar. Skönt med ett kort pass där. Och imorgon är jag ledig, finally!

Nu ska jag laga mat, det blir något så enkelt som korv med bröd.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag måste bara säga att jag älskar ditt hår! Vi kan byta om du vill ;) Testa balsammetoden, skadar ju inte å testa iaf :) Klart du ska komma in å fika någon dag. Mellan 09.00-13.00 jobbar jag. puss på re

2009-09-29 @ 17:02:47
URL: http://mtdb.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback