Om mig
Startsidan

Idol 2009

Publicerat: 2009-09-09 | 16:22:02   





Och här har vi årets vinnare!
Han var helt klart bäst igår. Iofs har det bara visats ett program, men jag hoppas verkligen att han kommer riktigt långt i den här tävlingen. Han har hela paketet liksom. Han ser ut, beter sig, går, pratar och tamigfan andas som en stjärna!
Kolla extra noga 1:08 in i klippet, hur söt är han inte där?!
Jag är nog lite smått förälskad. Haha.



Idag var jag en duktig kompis, klev upp 06.30 för att följa med Lollo till Falun för hon skulle göra något prov inför taxikortet. Sagt och gjort, kl 07 bar det iväg mot Falun. På vägen dit hann vi med en drive in-frukost på donken och jag fick mitt älskade kaffe!
08.30 startade hennes prov, jag satt utanför i bilen och läste min sjukt braiga (?) bok. (Jag vet att "braiga" inte är ett ord, men hittade inget annat ord som passade in.) Boken heter Livstid och är skriven av Liza Marklund. Det är iofs den 7:e boken i en serie om Annika Bengtzon och jag har inte läst någon av de andra, men man fattar ändå vad det handlar om.
Vill ni veta mer om boken?
Klicka HÄÄÄR!


När Lollo var färdig med provet så åkte vi till Krylbo och pluggade lite teori, så att jag kan fixa det där jävla körkortet. sen var det dags för henne att jobba. Så nu ska jag plugga lite mera, sen är det ju faktiskt fotboll på tv. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-09 @ 19:56:53
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback