Om mig
Startsidan

Hellu

Publicerat: 2009-09-06 | 21:48:12   
Jag börjar sakta men säkert komma tillbaka till livet. Har känt mig som en levande död största delen av dagen.

Det blev ju tvådagars fylla i helgen, men jävlar va kul jag hade! Igår var helt klart bäst, Lollos morsa är sjukt rolig på fyllan. :D Eller hur Lollo? ;) Det blev så att jag sov kvar i Krylbo, och idag släpade jag mig tillbaka till hembyn för ett jobbpass.

Nu orkar jag inte skriva mer, och inge bilder har jag tagit på hela helgen helgen. Skäms på mig.

Kommentarer
Postat av: robyn

haha vad bra tussa :D:D

2009-09-07 @ 10:15:57
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Lollo

NEJ, hon är fruktansvärt pinsam............... usch!! Men våran soffa är ju rätt SKÖN har jag HÖRT!! ;D

2009-09-17 @ 09:51:27
Postat av: Linda

Ja den är rätt skön ;D

2009-09-17 @ 17:25:48
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback