Om mig
Startsidan

DANGER!

Publicerat: 2009-09-08 | 09:23:59   





Jag tror att jag vill ha den här bilen. :)


Om ungefär en halvtimme har jag en körlektion. Så alla norbergare borde nog hålla sig inne.. haha.
Nejdå, jag kan faktiskt köra. Nästan iaf. Lite mer övning så blir det toppen.
Fan va skönt det känns att verkligen ha kommit igång med körkortet nu. Fast snart är pengarna slut, hur gör jag då?
Fan att det ska vara så jävla dyrt att ta körkort! Fanfanfanfan.


Mr R sitter just nu på ett plan till Portugal. En vecka i solen, bort från Sveriges regn och rusk. Massa bad och solande, goda drinkar hela kvällarna. Nej, jag är inte nå avundsjuk..
Hoppas han får det askul iaf. :)

Undrar vad man mer ska hitta på idag då?
Only time will tell, I guess.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pengarna slut?? Du hade ju chansen att jobba i helgen!

2009-09-08 @ 20:17:50
Postat av: Linda

Javisst, men dom futtiga kronorna jag hade tjänat på de 3 timmarna kommer jag inte långt på. ;)

2009-09-09 @ 14:51:56
URL: http://lindas.blogg.se/
Postat av: robyn

absolut :D skitsöt.

när jag flyttar till norberg kan vi dricka kaffe och mysa hela dagarna ;)

du funderar inte på att börja plugga igen?

jag tror jag ska börja plugga till undersköterska...

2009-09-09 @ 15:11:55
URL: http://delightz.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback