Om mig
Startsidan

870526 tjoho. Jag tänkte testa at

Publicerat: 2009-09-25 | 03:36:20   
7c47c0743fe676f7ff1548e6090e5262.png

Kolla varifrån!

tjoho.
Jag tänkte testa att mobilblogga för första gången. Hoppas det funkar. :)
Klockan är strax halv fyra, jag har varit vaken i typ 21 timmar. Jag har varit sjukt trött hela dagen. Varför är jag vaken? Ja, det vet jag inte. Jag ligger i sängen, men jag kan inte sova. Samtidigt som jag skriver det här så strömmar skön musik ur högtalarna.
Just nu - Lil Wayne.

Var har jag varit de senaste dagarna?
Överallt och ingenstans. Jag har mest jobbat. Jag är inte van att kliva upp 06 flera dagar i rad, så jag har varit sjukt trött när jag har kommit hem.

Nu spelas - My Love med Danjah.

Kvällen har spenderats med diverse tv-program, bland annat Idol. :) jag håller fortfarande på Jon. :)

Nej, nu är det dags att sova. Tröttheten smyger sig på.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dej.Jag heter susanna och är 9 år.

Min kompis tabarak är jätte ledsen över sin blogg ingen ha besökt den utom jag .

jag vill att hon får många besökaare !

Snälla hjälp oss ! Hennes blogg heter www.tabarak.blogg.se

2009-09-25 @ 14:44:06
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback