Om mig
Startsidan

Twisted

Publicerat: 2009-10-28 | 04:45:54   
Hej.
Jag heter Linda och jag har vänt totalt på dygnet.
Alltså, det är helt sjukt. Jobbade natten mellan måndag-tisdag, jag gick alltså av tisdag kl 07.15. Sen gick jag hem och sov. Vet ni när jag vaknade? 18.00!!!! Eller jag hade vaknat några gånger innan men inte gått upp ur sängen.
Så här sitter jag nu, klockan är nästan 05 och är hur pigg som helst. Skitbra verkligen.



I söndags var det dags för lilla Loah att döpas. Jag och Martinas bror C fick den stora äran att bli Loahs faddrar.
Själva dopet gick sjukt fort, typ en kvart, högst. Det var förberedelserna och fikat som tog lång tid, men ack så trevligt det var. Och det fanns massor med fika i alla olika former.

Lite bilder på det då? Yes.



Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback