Om mig
Startsidan

I did it!

Publicerat: 2009-10-05 | 19:12:28   

Hejsan!
Den här dagen har gått riktigt fort. Först har jag jobbat, nu är jag inne på sista veckan av mitt vikariat. Det känns tråkigt som fan men jag vet ju att jag kommer tillbaka, synd bara att jag inte får gå på schema.
Slutade kl 13.00 iaf, men jag satt kvar på jobbet och snackade lite skit. Vid 13.30 ungefär kom underbara Birgit och hämtade mig, hon skulle åka över till Fagersta och jag fick följa med henne, för jag skulle träffa min jobbcoach där. Så då slapp jag åka buss, skönt att slippa det. Kl 14.00 mötte jag upp min coach på Vallonen. Vi hade ett givande möte, jag fick bra feedback på mitt CV och det känns bra. Vi bestämde också att jag skulle söka till högskola, så får jag se om jag kommer in och bestämma då hur jag vill göra. :) Det ska bli spännande!
Ängeln Birgit väntade på mig tills jag var klar sen åkte vi tillbaka till Norberg.
Jag begav mig hem till brur & co på en gång, han hjälpte mig att fixa ett nytt lämp så jag kan fortsätta med körkortet. Tack så mycket bruuur! :)
Väl där så snodde jag ett recept av dom, Räkor i het sås.
Knallade till Ica, mötte upp morsan där och handlade alla ingredienser jag behövde.
Så nu har jag rumlat runt i köket i typ en timme, men resultatet blev riktigt gott iaf. Lite stolt är jag! :)

Nu ska jag söka högskola.

WISH ME LUCK!


Kommentarer
Postat av: Martina

Va bra att maten smakade gött!!!!

2009-10-05 @ 19:42:41
Postat av: robyn

alltså hjälp mig, HUR FAN SÖKER MAN HÖGSKOLA?

jag fattar ingenting, ingenting av poöngen eller något alls.... :(

2009-10-05 @ 22:03:36
URL: http://delightz.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback