Om mig
Startsidan

Eniro

Publicerat: 2009-10-30 | 23:37:01   
Ni vet den där tjejen som är med i en eniro-reklam på tv? Hon spelar gitarr pch sjunger?
Hon heter Maja Alderin och hon har en underbar röst. Har lyssnat på hennes låtar på hennes myspacesida, vill ni också lyssna? Tryck här.

Jag slänger upp ett klipp. Det här är min favoritlåt. Och jag vill inte höra att jag har dålig musiksmak, fröken V! Den här tjejen är duktig!







Idag då? Dagen har spenderats i Avesta med min bästa tjej Lollo. Hon bjöd på kyckling, ris och currysås till lunch. Mumma! Sen uträttade vi lite ärenden, som alltid. Jag följde med henne till jobbet och när C kom hem så åkte vi och matade änderna. Det kanske var liite väl kallt, men det är något speciellt med att mata änder. Det är så mysigt på nått sätt.

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon ska jag äntligen jobba igen, sen ska jag ut och käka med familjen. Det ska bli mysigt. Jag måste trycka i mig lite av den omtalade pumpapajen också, hoppas den smakar bra.

Godnatt!

Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback