Om mig
Startsidan

Yesterday

Publicerat: 2009-11-24 | 16:30:55   
Igår hade jag en helt underbar dag! Den spenderades i Västerås med Lollo & Malin. Vi åkte dit sjukt tidigt, typ halv åtta på morgonen eller något sånt. Bilfärden dit var spännande, Lollo var mest rädd för allting och jag och Malin skrattade mest åt henne. Haha.
Självklart spisade vi en frukost på donken, what else liksom? Toast is the shit!
Sen skulle iaf Malin till läkaren, så vi begav oss till hospitalet och började virra runt bland alla 1756 avdelningar. Till slut hittade vi rätt iaf, hon träffade läkaren i ca 3 minuter sen drog vi därifrån. Det var nog det kortaste sjukhusbesöket jag någonsin har varit med om.
Vi drog ner på stan, vandrade i massa affärer och kände shoppingbegäret ända ut i fingerspetsarna. Jag hatar att inte ha pengar! Ååååh, snälla Gud, ge mig en miljon. :)
Vi campade på Espresso House ett bra tag också, och där drack jag den godaste kaffe latte jag någonsin har smakat på. Skummet var som lenaste siden i munnen. 
Malin skulle iväg till tandläkaren också, hon hade många ärenden den där damen. :) Så vi åkte dit iaf, satt i bilen och ugglade en stund. Då kom jag på den briljanta idén att Lollo skulle plocka mina ögonbryn! Så medan Malin var hos tandläkarmonstren så stod jag och Lollo ute på en parkering och hade skönhetsvård. Snacka om att göra två flugor på smällen!
När Malin var färdig så åkte vi ner på stan igen. Då var det dags för lunch. Vi hittade ett riktigt mysigt ställe, tyckte vi, men ack vad vi fick ångra oss! Servicen va sjukt dålig och dom var ganska otrevliga där också. Lollo fick fel mat.. Haha, men det märkte hon inte. :D Så när hon hade tagit några tuggor så kom servitören och sa att hon hade fått fel mat, tog bort hennes tallrik och gav henne ny mat. Skitsur var han också, gubben. Fast då kanske han ska kontrollera sina beställningar innan han delar ut maten..
Aaaanyway, vi strosade runt i några fler affärer, jag provade en riktigt snygg klänning och grät lite inombords för att jag inte hade råd med den. Inne på laugerhaus hittade vi massa roliga kort, så vi stod därinne och larvade oss ett bra tag. Jag dansade som en pingvin och Lollo filmade. Haha.

Klockan 17.00 stod vi och köade utanför SF, vi skulle ju nämligen gå på bio. Vi köpte våra biljetter, sen gick vi till ica och handlade lite biogottigt. Filmen började inte förrän kvart över sex så vi slog ihjäl lite tid, men jag kommer fan inte ihåg vad vi gjorde. Det enda jag vet är att jag längtade så mycket efter att filmen skulle börja! Haha.
Vilken film såg vi då, kanske ni undrar?





DEN VAR SÅ JÄVLA BRA!!
Alltså, ettan kommer alltid vara bäst, känslorna och passionen i den filmen kan ingenting slå. Men den här lämnar en liksom med en fruktansvärd längtan efter den tredje filmen. Haha, jag snackar i nattmössan. Whatever. :)
Jag har bara en sak att säga..

EDWARD, JAG ÄLSKAR DIG! LÄMNA BELLA OCH TA MIG ISTÄLLET!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Nej, Edward ta mig istället!!!!!!

2009-11-25 @ 22:45:46
Postat av: C

Edward Cullen är så jävla FUL!!!

2009-11-25 @ 23:46:29
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback