Om mig
Startsidan

Heeeelow!

Publicerat: 2009-11-21 | 23:06:45   

Såg ni solen idag?
SÅG NI SOLEN IDAG?!

Det var ju helt underbart.

Jaha, vad har hänt då?
Igår efter jobbet så åkte jag med brorsan & co till.. Smedjebacken, tror jag? haha. Vi var iaf in på Nisses, sen åkte vi till Ludvika och var in på Dollar Store. Jag älskar lågprisvaruhus!! I sommar blir det definitivt en tripp till Ullared, jag måste få släppa lös shoppingmonstret inom mig!

Denna dagen har bestått av jobbjobbjobb. Inte särskilt kul faktiskt, känns som att jag har jobbat ständig helg i ett halvår eller nått liknande. Men nu är det bara 8 jobbtimmar kvar sen är den här helgen gjord iaf.

Nu ska jag titta på Paradise Hotel, jag missade ju två avsnitt nu i veckan.
KATASTROF!!


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback