Om mig
Startsidan

Fredag den 13:e november.

Publicerat: 2009-11-13 | 14:15:16   
Än så länge har jag inte känt av att det är en otursdag idag, men dagen är ju inte slut än.
Jag har träffat min jobbcoach i Fagersta idag, alltid lika refreshing! Nu har jag bara två möten kvar med henne. Sen då? Vem ska motivera mig då? Ohmygosh, jag måste fixa det på egen hand. Håll tummarna people!

Jag tänkte knalla iväg till jobbet ganska omgående. Jag börjar inte förrän 16 men det är alltid kul att sitta där och snacka lite skit, dessutom är jag kaffesugen! Haha. Nejdå, har lite saker att fixa där också, skriva upp passen jag har jobbat och fylla i tjänstgöringsrapporten.


Nu till lite musiksnack. Jag har fruktansvärd Linkin Park-nostalgi idag! Tänker bjuda på två klipp som jag älskar.
Jag hade offrat en kroppsdel för att ha fått vara på konserten i Texas! (den översta videon)
Dom är helt klart ett av de bästa livebanden i världen.

Enjoy!






Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback