Om mig
Startsidan

870526 Det...

Publicerat: 2009-11-10 | 03:25:04   
251ec579932f0c018ffdad8b9050e299.png

Kolla varifrån!

Det här är äkta, ren kärlek. Jag har spenderat dagen med skruttungen + familj, alltid lika trevligt. 

Har träffat syon idag också. Vi fixade ihop mitt slutbetyg. Inte fan visste jag att man inte kunde söka högskola på ett samlat betygsdokument.. Haha. Eller jag trodde liksom att jag fick ett slutbetyg automatiskt när jag hade pkuggat på komvux, men icke. Nu är det iaf fixat, så fort jag får hem betyget så skickar jag in en kopia till antagningen.



Nu ska jag sova. Har en sprängande huvudvärk. Jag har haft huvudvärk varje dag sen i fredags. Jag som aldrig brukar ha ont i huvudet.. Mycket mysko.


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback