Om mig
Startsidan

870526 Dags...

Publicerat: 2009-11-16 | 02:08:17   
77a4f86155122999753572d0e4213e26.png

Kolla varifrån!

Dags för lite nattbloggning igen då. Jag har jobbat hela helgen, så jag har varken haft lust eller ork att uppdatera här. Har inte heller haft något att skriva om och då är det bättre att låta bli. 
Dagens jobb var fruktansvärt jobbigt. Inte fysiskt, utan psykiskt påfrestande. Så jag har varit ganska slut sen jag kom hem. 
Imorgon är jag iaf ledig, jag får sova huuur länge jag vill! Funderar på att ha en riktig trökdag imorgon, jag behöver städa, plocka i ordning och organisera massa papper. Så får det bli! Bäst att jag sover nu så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback