Om mig
Startsidan

YesYesYes

Publicerat: 2009-06-22 | 14:20:47   


Dessa två skönheter klickade jag nyss hem från Cocoo.se :D
De kostade 195:- styck, men eftersom jag får rabatt när jag handlar där så blev det inte så himla dyrt. Nu längtar jag efter att få hem dom och beundra mästerverken! Haha. Lollo tycker förresten att jag har konstig smak när det gäller armband och smycken. Vad tycker ni?


Om en stund ska jag gå till Tommy, Martina, Meja och den nya lilla krabaten.
Måste leta på min digitalkamera.. Det verkar som att jag har tappat bort den. Fast jag har inte letat så mycket så jag ska sätta igång och göra det nu.
Förhoppningsvis blir det då några bebisbilder i nästa inlägg, stay tuned. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Du har riktigt bra smak :) tröttnar du på armbanden så vet du vaar jag bor.. host

2009-06-24 @ 00:12:54
URL: http://mtdb.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback