Om mig
Startsidan

WHEN I SAY JUMP YOU SAY HOW HIGH

Publicerat: 2009-06-20 | 22:43:53   
 

Det här är min nya drog! Jag blir riktigt partysugen när jag hör den här låten! Åååh, jag vill festa loss och vara galen, fan vad kul! Jag ska nog försöka styra ihop fest nästa helg. Vad säger du Lollo..?
Synd att inte R kommer bara.

Jag har jobbat så hårt idag så jag är helt slut, både i kroppen och huvudet. Kvällspasset på jobbet var ganska tufft, men vi fixade det. :)
det var någonting jag skulle skriva, men jag har glömt bort det.. Shit, jag börjar bli som Lollo.. :O

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fest? Självklart! Jag är på! :D Oh de är inget fel med att vara lite glömsk ibland.. :)

2009-06-22 @ 08:56:30
Postat av: Linda

Då styr vi fest i helgen, yees! :D

2009-06-22 @ 14:10:09
URL: http://lindas.blogg.se/
Speak your mind now
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Speak your mind:

Remember you?         
Trackback